اجرای سقف وافل لانه زنبوری پروژه دماوند توسط تیم حرفه ای ساهک

پروژه دماوند  مسکونی است که متراژ این پروژه در حدود 1980 متر مربع میباشد. سقف های وافل لانه زنبوری این پروژه با قالب های شرکت ساهک انجام شده است.

ابعاد قالب های استفاده شده در این پروژه 30 *80 *80 می باشد. از مهمترین ویژگی قالب های وافل لانه ­زنبوری ساهَک امکان اجرای تاسیسات از جمله لوله های آتشنشانی به قطر 4 اینچ در جداره­ ی سقف می باشد که این مهم باعث می شود هزینه های ناشی از شاسی کشی تاسیسات در زیر سقف و هزینه های ناشی از کف سازی در طبقات از هزینه های ساختمان حذف شده و لوله های تاسیسات و غیره در بستری امن در زیر سقف اجرا شوند تا در طول عمر بهره برداری از بنا نیز دسترسی آسان به لوله ها و تعمیرات احتمالی آنها به سهولت امکان داشته باشد.

از دیگر مزایای قالب های وافل لانه زنبوری ساهَک می توان به کاهش 19 تا 24 درصدی حجم بتن مصرفی اشاره کرد که این کاهش حجم بتن باعث شده وزن سازه حدود 70 تا 80 کیلوگرم نسبت به وافل های مشابه کمتر شده و حجم میلگرد مصرفی تا 10درصد کاهش داشته باشد.

در این راستا شرکت سازه های ایمن لانه ­زنبوری با پشتوانه­ ی تیم فنی و اجرایی خود همواره در جهت کیفیت مطلوب قدم برداشته و ارائه محصولات استاندارد جزء اهداف مستمر شرکت می­باشد.

 

 

پروژه ها

پروژهدماوند

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *